3 Eylül 2013 Salı

robalı bebek yelekleri örnekleri topcuklu


kız bebekler için robası topcuklu bebek yelekleri

el örgüsü bebek yelek modelleri


sarı topcuklu kız bebek yelegi


robalı örgü bebek yeleği kız bebekler için

örgü yakadan başlamalı bebek yeleği





Robalı bebek yelek

----------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------




14 yorum :

Altın Örgü dedi ki...

Merhaba, elinize sağlık yeleğinizi çok beğendik. Altınörgü forumunda üyelerimizle birlikte örmek istiyoruz, müsade eder misiniz? Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhaba, elinize sağlık yeleğinizi çok beğendik. Altınörgü forumunda üyelerimizle birlikte örmek istiyoruz, müsade eder misiniz? Teşekkürler.

gonuldenorguler dedi ki...

Teşekkür ederim. Çok memnun oldum. Sitemdeki bütün modelleri örebilir hatta ördüklerinizi satabilirsinizde. Eğer isterseniz resimleride, kaynağını belirtmek şartıyla yayınlayabilirsiniz. Sormak istediğiniz birşeyde olursa seve seve yardımcı olurum. Başarılar

Adsız dedi ki...

müthişsiniz....paylaşımlarınız için teşekkürler..

gonuldenorguler dedi ki...

İltifatınız için teşekkürler. Yaptıklarımı örgü sevenler ile, seve seve paylaşıyorum. Selamlar....

Adsız dedi ki...

elınıze saglık çok begendık ama bu topucuk nasıl yapılıyor tarıf edermısınız ?

gonuldenorguler dedi ki...

Teşekkürler! Topcuk yapımını örgü teknikleri sayfasında topcuğun yapılışına tıklarsanız bulabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

size daha önce de yorum bırakmıştım.Bu yelekten doğacak yeğenlerime üç tane ördüm.Öyle güzel anlatmışsınız ki,örgü örmeyi bilmememe rağmen kolaylıkla ve zevkle ördüm.Size teşekkür etmek istedim.Emeğinize sağlık,selamlar...

gonuldenorguler dedi ki...

Çok teşekkürler! Allah yeğenlerinizin sağlık içinde güle güle giymelerini nasip etsin! Böyle yorumları görmek beni çok mutlu ediyor.Ayrıca açıklamalarımla kolayca ördüğünüzede çok sevindim.

büşra dedi ki...

gerçekten yelek çok güzel ve çok zarif ellerinize sağlık

Gabriela dedi ki...

baby knitting is nice to do too, you made great things!

parry anderson dedi ki...

That cardigan is so sweet! I just love the yarn you picked out for that. So perfect!

Candie`s dedi ki...

selamlar! ellerinize sağlık çok güzel örmüşsünüz ve anlaşılır açıklamışınız.bende örmek istiyorum.91 ilmek değilde 80 ilmek başlamak istersem nasıl kurarım bilemedim. yardımcı olursanız çok sevinirim. teşekkürler

gonuldenorguler dedi ki...

çok teşekkürler.kusura bakmayın tatilde olduğumdan dolayı yorumları kontrol edemedim. onun için cevabınız biraz gecikti. bu arada başladınızmı bilmiyorum ama ben 80 ilmekle örnek kurmayı hesapladım ama sayılar denk gelmiyor. ama benim ördüğüm sayılarla zaten küçücük bir yelek oluyor. ölçülerini yazıyorum. eni bir koldan diğerine 35 cm, beden eni 29 cm, boy 30 cm, henüz örmediyseniz kolay gelsin. selamlar...