22 Haziran 2013 Cumartesi

yandan düğmeli bebek yelekleri

yandan düğmeli bebek yelekleri
el örgü bebek yelekleri

şişle örülmüş bebek yeleği
 hello kitty  bebek yeleği 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


anlatımlı kız bebek yelek modelleri
yakadan başlama bebek yelek örnekleri 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------




13 yorum :

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok beğendim.. elleriniz dert görmesin.

Makyaj Tavsiyem dedi ki...

Ne kadar tatlı olmuş:)
Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

Adsız dedi ki...

elleriniz dert görmesin,cok şahane olmuş,örgünüz cok düzgün olmuş,teşekkürler paylaşımınız için.melina

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ne tatlı olmuş buuu bayıldım ellerinize sağlık.

servet bağcı dedi ki...

Bir yelek bu kadarmı güzel olur. Elleriniz dert görmesin. Süper olmuş.

Mev Tunc dedi ki...

Yelek harika olmuş ellerinize sağlık kaç yaş için olduğunu öğrenebilir miyim acaba

gonuldenorguler dedi ki...

çok teşekkür ederim. beğendiğinize memnun oldum. 3,5 a 5 yaş için. eni 35 boyu 40 cm. selamlar..

Aysenaz dedi ki...

Slm bi sorum olucakti.kac yas icin acaba bu hirka?bide 105ilmek ile baslayinca 9.siradaki talimatin sonunda 109ilmek degil daha fazla oluyor.

gonuldenorguler dedi ki...

slm! kusura bakmayın yanlış yazmışım. 105 değilde, 101 ilmek ile başlanacak. yaşa gelince yağmur daha yeni giymeye başladı. kendisi 30 aylık minyon bir tip onun için biraz büyük geldi ama çokta sevdiği için giydiriyoruz. nako ölçülerine göre 5 yaş için. ama toplu çocuklar için 3,5 yaşındada giyebilir. eni 35 boyu 40 cm. bu ölçüler belki size yardımcı olur selamlar..

Adsız dedi ki...

Merhaba, anlatimda ber. Ne demek acaba?

gonuldenorguler dedi ki...

kusura bakmayın. diğer bütün örgülerde açıklama yapmışım ama bunda unutmuşum. ber= beraber
demek yani iki ilmek beraber örülecek. selamlar..

Adsız dedi ki...

5. Sıra örgünün düzünden 1 ör 1 dol. 2 ber.* 1 dol. 2 ber* iki yıldız arasını örgünün sonuna kadar tekrarla . Bu yazilani anlamadim mümkünse bunu bana aciklarmisiniz.simdiden cok tesekkür ederim

gonuldenorguler dedi ki...

5.sırada: 1 ilmek düz ör, 1 dola (yani artırma), 2 ilmeği beraber ör, daha sonra 1 tane dolayıp 2 ilmeği beraber öreceksiniz. yani 1 artırıp 1 keseceksiniz ve bunu sıra sonuna kadar tekrar edeceksiniz. bunu 2 yıldız arası olarak belirttim. umarım yardımcı olur. selamlar