6 Mart 2014 Perşembe

winnie the poohlu bebek yelekleri yapılışı

winnie the poohlu yakadan başlamalı erkek bebek yelekleri

örgü bebek yelekleri ayıcıklı 


erkek bebek için winnie the pooh bebek yeleği


ayıcıklı örgü bebek yeleği
bebek yeleği örgü modelleri  



1.ilmeğin açılışı

ilk artırmalar


gizli artırma yapılışı


2. ilmeğin açılışı




----------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

sol ön örgü 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

arka ilmeklerin artırılması



12 yorum :

Adsız dedi ki...

Very good info. Lucky me I recently found your blog by chance (stumbleupon).

I have bookmarked it for later!

Take a look at my web page - renovasi rumah, ,

Brooke dedi ki...

Everything looks gorgeous! I always love to see your finished projects! The cardigan is adorable!

emine ak dedi ki...

elişleriniz mükemmel..çok taktir ettim...takip ediyorum..sevgiler..

gonuldenorguler dedi ki...

Çok teşekkürler! Ve bendende size sevgiler...

nilgünün dünyası dedi ki...

eline sağlık blogunu gezdim ve çok beğendim izlemeye aldım bebek yeleklerin açıklamaların süper seni de beklerim http://nilgunvehobi.blogspot.com.tr/

gonuldenorguler dedi ki...

Teşekkürler! Beğendiğinize çok memnun oldum.Sitenizide en kısa zamanda ziyaret edeceğim...

Nazan dedi ki...

Örgüleriniz ne kadar güzel ve özenle örülmüş,çok beğendim.Ellerinize sağlık.AYrıca açıklamalarınız için çok teşekkürler..

melekelif dedi ki...

Ellerinize sağlık.Bloğunuzu çok beğendim.El işlerinize hayran kaldım.Sizden öğrenecek çok şeyim var.Yeni örgülerinizi dört gözle bekliyorum.Aydın dan sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerinize emeğinize sağlık açıklamalarınız müthiş. sevgiyle kalın.

gonuldenorguler dedi ki...


Çok teşekkürler! Amacım güzel şeyler üretip insanları mutlu etmek, Böyle güzel yorumlarla sizlerde beni çok mutlu ediyorsunuz. Allahım sizlerdende razı olsun. sevgilerimle....

bebek yelekleri dedi ki...

Harika bebek yelekleri var ve gerçekten çok emek harcanmış teşekkür ederim bu güzel örgü modelleri için sevgilerle

gonuldenorguler dedi ki...

rica ederim. bu hafta içinde yeni çok güzel bir bebek yeleği paylaşıcam. selamlar...