27 Haziran 2016 Pazartesi

yeni model bebek yelekleri el örgüsü modeli

bebek yeleği örgü modeli yapılışı detaylı anlatım

fiyonklu bebek yelekleri



fiyonklu 2 çeşit örnekten örülmüş bebek yeleği
2 çeşit örnekle bebek yeleği anlatımlı
Örmek isteyenlere kolaylık olsun diye.bu sefer bebek yeleği'nin tamamını videoya çektim. çok hemde pek çok zamanımı aldı. umarım örmek isteyenler kolayca örebilir. iki çesit örnekle ördüm. robası bir çeşit boncuklu lastik oluyor. bu lastik örneği  bebek yelekleri, bayan yelekleri ve diğer bütün örgülerdede güzel duruyor. ayrıca gördüğünüz gibi yelek ve hırka robalarındada kullanılabilir.

3,5 nolu şiş ve nako lüks minnoş renk no: 280

11 yorum :

Bebek Yelekleri dedi ki...

Harika bir sayfa severek takip ediyorum çok güzel bebek kıyafet ve örgüleri var teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Çok guzel ellerinize sağlık keyfi hobi forumda arkadaslarla ormek isterim izniniz olursa

gonuldenorguler dedi ki...

tabiki! ayrıca çok memnun olurum. hepinize kolay gelsin. selamlar

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok şeker olmuş. bayram sonrası izleyeceğim diğer videolarını da hoşuma gitti. sevgiler mutlu bayramlar.

gonuldenorguler dedi ki...

çok teşekkürler! bayramınız kutlu ve mutlu olsun inşallah!

Gamze dedi ki...

İlk sıranın sonunu nasıl yapıyoruz?

Gamze dedi ki...

6 motif yapana kadar ilmegimiz 195 olarak kalacak,eksilmiycek dimi?

gonuldenorguler dedi ki...

çok özür dilerim. yorumunuzu yeni farkettim. daha önce yorum gelince mail alıyordum. ama bunun için mail gelmedi. bu arada ördünüzmü çok merak ediyorum. selamlar..

Adsız dedi ki...

Selam ellerinize sağlık ben lastik kısmının ilk sırasını öremedim lutfen kaç ilmekte bir kesilecek yazarmısınız tşk ederim.

gonuldenorguler dedi ki...

lastiğin 1. sırasındaki ilmeklerin kesilişi aşağıdaki gibi olacak. beraber= ber. olarak kısaltılmıştır.
7 ilmek haraşo, 4düz, 2ber, 6düz, 2ber. 8düz 2ber. 7düz, 2ber, 6düz, 2ber, 16düz, 2ber, 8düz, 2ber, 8düz, 2ber, 6düz, 2ber, 7düz, 2ber, 6düz, 2ber, 8düz, 2ber, 8düz, 2ber, 16düz, 2ber, 6düz, 2ber,7düz, 2ber, 8düz, 2ber, 6düz, 2ber, 4düz, 7 ilmek.kolay gelsin selamlar.