15 Ekim 2016 Cumartesi

saray süpürgesi şal örgü modelleri

saray süpürgesi şal örgü modelini ben alize angora gold ile ördüm. çok hafif bir şal oldu.bunun ile örüldüğü zaman çok şık ve çok güzel bir örgü şal oluyor. Bu örnekle şal örebileceğiniz gibi bayan yelekleri, hatta bebek battaniyesi bile örebilirsiniz.
vede hiç şüphesiz beyazla örüldüğü zaman şahane bir gelin kız şalı olur. anlatımı iyi takip ettiğiniz takdirde rahatlıkla örebileceğiniz bir şal örneği. Modelin değişik yapılış şekilleri var. Benim sizlerle paylaştığım modelin süpürgeleri 2 düz, 1 ters. ama siz 1 düz 2 ters olarak da yapabilirsiniz. örgü şal örnekleri 2016 adlı yayında ben öyle yaptım.aşağıdaki  bağlantıda  görebilirsiniz. 

anlatımlı örgü şal örneği videolu
şişle şal örnekleri

videolu anlatım: 
https://youtu.be/ttNDJ_pO0I8

Hiç yorum yok :