5 Kasım 2016 Cumartesi

buğday başağı bayan yelekleri yapılışı izle

Kış aylarında en çok kullanılan giysilerden biriside şüphesiz bayan yelekleri. renk renk çeşit çeşit modellerle zevkle örülürler. benim anlatımını yaptığım bayan yelek modeli sanıyorum herkesin beğendiği bir model. Ben bu küçük parçayı nako bebe lüks minnoş ve 4 nolu şişle ördüm. örnek 7 ilmek ve 12 sıradan oluşuyor. 1. sırada ilmeklerimi attım. 2. sırada bütün ilmekleri düz ördüm ve 3. sırada örneği koymaya başladım.. bayan yeleği örerken alt lastıkten veya haraşodan sonra videoda 3. sıradan başlamanız gerekir. Örnek çok zevkle örülen bir örgü modeli. hiçte zor değil. hatta çok kolay diyebilirim.
bayan yeleği örgü modeli anlatımlı
şiş ile bayan yelek örneği
videolu yapılışı: https://youtu.be/OPqOP_SDBmI









Hiç yorum yok :